Underbara vänner :)

Igår gjorde jag inte många knop alls, behövde koppla bort allt. Jag va supernervös för vad min handledare skulle säga men som jag skrev i föregående inlägg så gick det riktigt bra. Men jag va i alla fall hemma hos Mimmi typ hela dan. Vi tjôtade (som alltid) och så sydde vi. Jag kommer iofs typ ingenstans men ändå ha ha. Hon och Tess har en rolig katt som heter Snobben. Han skulle va precis där vi va och la sig mitt framför mig på köksbordet när jag skulle sy, inte direkt lyckat ha ha. Sen när vi senare på kvällen flyttat in oss framför Tvn så tyckte han uppenbarligen att jag snott hans fåtölj för varje gång jag reste mig upp för att göra nåt så la han sig tillrätta där och när jag kom tillbaka flyttade jag på honom igen. Han va nog glad när jag väl gick hem ha ha.

Sen när jag kom hem tjôtade jag med Emelie i telefon. Va ett tag sen vi hördes så alltid kul att uppdateras lite :) Sen ses vi ju faktiskt på fredag. Kan inte fatta att tiden har gått så jäkla snabbt. Men på fredag är det dags att åka ner till GBG för på lördag ska ju Magnus göra en spelning med Barbados på en dansgala i Scandinavium och givetvis ska vi va där :) Jag ska bo hemma hos Emelie, va ju inte igår vi träffades direkt och hon har ju flyttat så ska bli kul att se nya lägenheten oxå :)

Jag har haft skitsvårt att somna dom senaste två nätterna. Ingen aning om varför men det blev ju inte lättare i natt av att min gravida vän hade vaknat av att hennes barn dansade samba och då messade mig, klockan 3! Jag får väl skylla mig själv som hade mobilen på ljud och jag sov inte djupt heller för den delen. Men jag är rätt utsövd ändå måste jag säga.

Måste berätta vad Mimmi kläckte ur sig i måndags när vi va på stan.. Vi stod i varsin provhytt på Gina och jag hade på mig en tunika som inte klädde mig särskilt bra om vi säger så och åd är jag snäll mot mig själv ha ha. Så visade jag Mimmi, då säger hon: Du ser ut som en munk.
Hon hade ju inte fel direkt ha ha


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var ett livligt bageri det där! =P

2008-11-12 @ 12:41:28
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Kim!

hahaha Underbara som sagt! :)

2008-11-12 @ 16:25:46
URL: http://atjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0