Allt löser sig

Har suttit i skolan hela dan. Vi blev ändå inte klara med grupp uppgiften, men vi kom en bra bit i alla fall vilket känns bra. Ska försöka att inte tänka för mycket på det där nu. Det kommer att lösa sig, den kommer bli klar och bli godkänd. Det gäller att tänka positivt när det gäller skolarbetet. Och även om allt känns hopplöst nu så känner jag mig hyfsatt positiv ändå. Lite konstigt men så är det. Allt kommer att ordna sig, det är jag helt säker på.
Imorrn går hela dagen i skolans tecken oxå. Ska ha seminarium om ex arbetet och sen ska jag sitta lite med min grupp oxå och efter det ska jag till min VFU plats och få min VFU bok i fylld såjag kan lämna in den. Så jag är klar med det. Ja allt löser sig.

Nu ska jag slappa och inte tänka på skolan alls, om det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0