Piggare idag

Inte fullt lika trött idag som igår. Igår var det bedrövligt.. Jag stensomnade klockan nio, behövde nog det. Idag jobbade jag längre och efter det va jag hos optikern. Det gick bra och synen har inte ändrats så mkt alls. Efter det träffade jag Annika och så gick vi och fikade, Riktigt trevligt :) Sen åkte jag hem och här är jag nu. Så nu är det dags för sängen igen.. Åh vilket kul liv jag har just nu ha ha. Tur att jobbet är givande och jag trivs med både barn och personal.. Tur jag i alla fall har en kompis i Örebro jag kan träffa ibland :).Men det kanske blir bättre med tröttheten så jag orkar lite mer när jag kommer hem ;).

Men nu godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Det var jättetrevligt :) det gör vi snart om. kram

2009-08-19 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0