Borta och Melodifestivaltjôt

Hmmm nu blev jag konfunderad när jag loggade in här och såg att alla mina kommentarer är borta. Senaste kommentarerna som är, är från 1/12-08. Vad har hänt? Jag har inte tagit bort dom, d lovar jag.. Det va mysko.. Nån annan som har samma problem??

Idag händer inte så mkt alls.. Ska iväg med katterna och ta bort stygnen tänkte jag.. Lika bra att få det gjort med en gång.. Inte så kul att gå dit, men får tänka som så att jag får motion i alla fall..

Nu börjar första melodifestivalveckan :) Då mår jag bra, Melodifestivalen är det bästa jag vet. Eller har varit i alla fall.. Kommer säkert bli en hel del om den i bloggen.. Kikade in på svt.se/melodifestivalen förut och såg att d låg klipp på artisterna som tävlar på lördag i Göteborg. Jag kollade iofs bara på ett ha ha.. Gissa vilket om ni kan ;)
På lördag är jag partisk som fan.. Jag kan säga det redan nu, jag kommer aldrig erkänna att nån annan låt än Scotts låt är bäst även om jag skulle tycka att nån annan är bättre ha ha.. Så argumentera inte med mig om det ha ha..
Jag är inte alls avundsjuk på alla som ska dit live.. Lina t.ex. Hur många gånger har inte hon och jag åkt ihop?? Åhh jag saknar det..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Man kunde visst få träffa alla artister om man prenumererar på GP. Men orka lixom... =P

2009-02-02 @ 16:51:04
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0