Sömn och ESC

Ibland går jag upp för tidigt och ibland går jag upp för sent.. Aldrig någonsin lagom.. Idag har jag gått upp för tidigt som alla förstår eftersom jag hinner sitta här och skriva blogginlägg.. Men rätt skönt att komma upp oxå och slippa stressa ihjäl sig. Det är nåt jag inte gillar på morgonen, att ha bråttom.. Då blir nästan hela dan förstörd. Jag är morgontrött.. Fast d har iofs blivit bättre med åren, för några år sen var det omöjligt att få nåt vettigt ur mig före 10.. Och så har jag en extremt morgonpigg pappa, ni kan ju tänka er hur bra det gick ihop.. Ha ha.

Försökte titta på första semifinalen i ESC utan att somna.. Det gick inte så bra.. Jag lyckades hålla ut tills alla bidrag hade kört men sen gick d inte längre så då gick jag och la mig men fick i alla fall in P4 på klockradion så jag kunde lyssna medan jag låg i sängen men ja jag lyckades nog somna i alla fall.. Men fick SMS om att Malena gått vidare och då hörde jag några till som gått vidare.. Sen somnade jag på stört ha ha..
Men mina katter som inte får va i mitt sovrum har en förmåga att jama och ha sig på nätterna.. Trodde det skulle gå över men de senaste nätterna har d bara blivit värre.. Dom väckte mig halv 5.. Men nej då gick jag inte upp, jag är inte riktigt så störd ;) Som det är nu på morgonen, ljust och så, så är det ju lätt att gå upp men tänk framåt oktober, november när jag ska åka till Örebro och det är riktigt mörkt, d blir inte kul!

Nej nu ska jag snart iväg..

Kommentarer
Postat av: Michaela

sv: tack för din röst ! va händer idag? kramar

2009-05-13 @ 07:28:39
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Hahah, precis!

2009-05-13 @ 15:23:18
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Michaela

sv: okeejjjs :) va mysigt :)

först va jag i skolan, sen åkte jag till vallen och nu ska jag snart äta, sen blire bah en chill kväll för mig =)

2009-05-13 @ 18:45:37
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0