Äntligen lördag

Så va det äntligen lördag :) Idag har jag tagit det verkligen lugnt.. Så skönt när man kan göra det. Ska bege mig iväg till Carro om några timmar. Ska bli skoj. Har laddat upp för att kunna heja på Stefan i körslaget ikväll haha. Såklart är jag rosa haha. Jag vet, än en gång missar jag VM-kvalet i fotboll.. Men så är det när man har kompisar som inte kan se skillnad på en fotboll och en tupp haha. Men jag tror jag får kul ändå..

Igår blev det fredagsmys. Jag gjorde tacos när jag kom hem. Riktigt gott, det är ju så lätt att göra.. Sen kollade jag på Idol, för nu när det är fredagsfinalerna kan jag oxå titta haha.. Jag tror jag kommer hålla på Erik faktiskt även om jag va imponerad av dom flesta.. Calle gillar jag oxå :) Men så klart somnade jag under nyheterna och missade resultatet av vem som åkte ut. Jag är bra, jag vet haha. Så jag fick slänga iväg ett sms till Mimmi för att få reda på det haha. Sen somnade jag gott igen, dock i sängen den här gången haha

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej!

Ha det så kul ikväll!

Jag ska "bara" på L-K!



Kram//Anna

2009-10-10 @ 15:54:45
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0