Det är över nu

Nu är den här veckan över.. Det har väl inte riktigt blivit som jag hoppats men på nåt vis visste jag att det skulle bli såhär. Men jag hade en sjukt kul kryssning.. Jag ska försöka fixa ordning alla bilder, det blev liksom 374 stycken haha.. Jag kanske har tagit 50 av dom, knappt det. Det är kul när folk tar kort åt mig, jag va nog inte riktigt i form att ta kort haha. Men som sagt sjukt kul. Tisdagen va oxå riktigt kul.. Igår blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Scotts va ju i Etuna igår, men jag mådde verkligen inte bra så jag gick hem efter första settet. Kändes bäst det, det är inte kul att stå och må dåligt och när man har chansen att gå hem så får man ta den haha.. Men jag har ändå haft en sjukt kul vecka och jag ska ta och fixa bilderna idag.. Om jag orkar ska tilläggas, jag ligger liiiiite efter med sömnen haha..

Men tack alla som har ställt upp för mig, jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan er.. Främst tack till Mimmi, Tess, Mia, Emma, Angelina, Carina och Charlotte.. Ni är guld värda <3

Kommentarer
Postat av: angelina

titta jag vart med på ett hörn ;) haha. Men skämt å sido. Du vet vad jag har sagt och jag står för allting. Du är guld värd du med sötisen och utan dig hade livet absolut inte vart lika underbart som det är nu ;) Synd bara att vi bor så förbannat långt ifrån varandra. Annars hade vi kunnat ses lite mera än nu :( Men det ÖRDNÄ SÄ ALLTI ;) PUSS PÅ NÄSAN <3

2009-10-31 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0