Ångesten

Jag tog just bort det inlägget jag skrev förut.. Jag va arg och ledsen, d har väl inte riktigt släppt men klart jag ställer upp för mina vänner när dom mår dåligt då jag vet att dom ställer upp för mig med.. Jag mår verkligen inte bra just nu.. Sån ångest som jag hade imorse va längesen jag kände.. Jag vet inte vad den beror på och jag hoppas att den släpper snart för jag orkar inte gå runt och må dåligt och va otrevlig mot folk.. För det känner jag att jag är just nu..

Jag ska ta och blogga om gårdagen en annan dag när jag mår bättre. Men det va i alla fall skitkul och det va kul att träffa alla igen :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Kramar om-du är inte ensam. Jag tror det är vädret

2009-09-21 @ 08:52:22
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: CrimsonAnna

Kramar om-du är inte ensam. Jag tror det är vädret

2009-09-21 @ 08:52:30
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0