Det gör ont att andas

Känslomässigt känns det mycket bättre idag men min förkylning är då inte bättre och det verkar som den har satt sig på lungorna oxå. Det gör ont så fort jag andas och det gör man ju rätt ofta ha ha. Så jag är hemma idag och någonting säger mig att jag kommer vara hemma imorrn med. Min vän som läser till ssk har på skarpen sagt till mig att jag är sjuk och alltså ska vara hemma. Jag tror hon känner mig rätt bra, jag är bra på att springa iväg och jobba när jag är halvbra. Men just nu känns d inte så bra. Jag kanske ska ge det en dag till i alla fall..

Det blir väldigt lugnt idag, gör som sagt ont så fort jag gör nåt så.. Får väl läsa lite kanske eller brodera.. Får se vad jag orkar ta mig för..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det skall inte göra ont när man andas, inte ens om man är förkyld!!! Kolla upp detta !( Lunginflamation??)Krya på dig hjärtat. /Kram Suss

2009-09-07 @ 15:28:02
Postat av: AnnaE

Hej Icka!Då är vi två! Har varit hemma idag,och blir nog hemma imorgon också!Krya på dej!Kram!

2009-09-07 @ 17:49:19
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Vilken söt bild på dig, den översta!! :)

2009-09-07 @ 19:03:32
URL: http://lillablondasaken.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej!

Krya på dig!

Kram Nilla

2009-09-07 @ 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0