Packning = katastrof

Jag kan inte packa! Suss, du har fel jag har inte alls rutin på det här än. Hur jag än gör så blir det fullt i väskan? Är min väska för liten kanske? ;) Jag tror inte det, det är jag som alltid ska ha med mig för mkt. Jag är inte klar än men har fått ner det viktigaste tror jag.. Får fortsätta sen eller mer troligt så blir d imorrn bitti.. För jag är rätt död nu om jag ska va ärlig.. Men imorrn är det äntligen fredag och då får jag åka till mina hemtrakter, åhhh va jag längtar!! Så blir det ju dansfesten i Lidköping imorrn oxå :). Det känns jävligt mysko att d inte är Scotts vi ska se.. Det hade ju inte mamma heller fattat, hon lyssnar inte på mig haha..

Nej om en stund är d dags för hockey och då ska jag bara slappa.. Behöver verkligen det :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha! Kör med OLE; DOLE DOFF grejen. Då fixar det sig. Och när du har tagit bort endel grejor så kan du stänga väskan, och då är det klaart! Enkelt va!!! haha./ Suss

2009-09-24 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0