Snart är helgen över..

Så var det söndag och hela helgen har gått. Jag har haft fullt upp såklart. I fredags var det jättekul.. Träffade massa folk och sådär. L-K är ju alltid roliga, som när dom presenterar Carro och Anna och Stefan gjorde om kärlekens hus, då höll jag och carro på att dö haha.. Ska visa bilder och lite så senare. Kanske hinner det på tåget sen.. Trodde jag skulle få sällskap hem men det blev ju inte så tyvärr..
Innan jag åker hem så ska vi gå fram till Vedum. Det är borgmästarkröning här idag haha.. Nicole och Sandra ville gå fram och titta och deras föräldrar är inte hemma så vi lovade att dom skulle få gå med oss.
Igår va vi hos syrran, det va kul att se hur odm bodde och hur hon såg ut nu. Hon va rätt stor, sen har ju hon ont så jag fattar att hon bara vill ha nu. Men det är ett tag kvar innan jag blir moster igen. Mina andra syskonbarn va här med sin mamma igår förmiddag. Va stor den lille skiten har blivit ;)

Ja jag har hunnit med en hel del.. Nu ska jag ta och packa så det blir gjort innan det blri mat och sånt här..

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Kul att träffas igen!

Ha det gott!

Kraam Anna

2009-09-27 @ 18:00:32
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0