Underbart liv

Så har det börjat en ny arbetsvecka. Det har gått bra idag :). Jag satt och tänkte på det när jag satt på tåget hem, jag har ett underbart liv. Jag har ett bra jobb som jag stortrivs med, underbara vänner som jag vet finns där när jag behöver, en skitrolig fritidssysselsättning som jag roar mig med då och då. Man behöver inte så jätte mkt mer :)
Igår bokade jag tågbiljetter hem till mamma och pappa 25-27/9. Det är ett tag sen jag va hemma nu och jag fick ett så underbart sms av L-K Anna igår så jag kunde ju inte låta bli att åka hem då haha. Hon är för go den bruden :) Ska bli riktigt kul att träffa henne och alla andra igen :) Det blir ju spelning med L-K i Lidköping oxå ;)

Fia va här igår :) Jag va allmänt seg och tvättade men vi hade trevligt ändå. Åhh jag hade saknat henne <3 Hon va bara här några timmar men kul att träffas lite i alla fall :)

Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mkt att jag hatar mig...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gumman jag har saknat dig med jätte mycket!! Får göra om det snart igen.

2009-09-14 @ 20:09:54
Postat av: Nilla

Får vi träffa dig i Växjö på lördag?

Kram Nilla

2009-09-14 @ 20:57:30
Postat av: Susanne

Visst är livet underbart. /Suss

2009-09-14 @ 22:19:05
Postat av: Susanne

Visst är livet underbart. /Suss

2009-09-14 @ 22:20:08
Postat av: AnnaE

Tackar tackar!!

Ja jag gör la så gött jag kan!

he he!!!Kram på dej!

2009-09-15 @ 20:08:36
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se
Postat av: Ickaa

Nilla: Jag kan inte svara på den frågan än, det finns planer på det, men det är långt ifrån bestämt.. Jag återkommer med det..

2009-09-16 @ 05:28:13
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0