Smålandshelgen

Jag har ju kommit på att jag inte har bloggat om min smålandshelg för snart 2 veckor sen.. Fy på mig.. Jag har inte jätte mkt kort men jag tar det jag har och så får ni en liten resumé om den helt galna helgen:

Jag åkte med Mimmi och Tess ner till Långemåla som ligger långt ner som fan. Efter några timmar i bilen så stannade vi i Oskarshamn och bytte om och gjorde oss i ordning, där hittade jag den här skylten:



Den tyckte jag va lite smårolig ha ha. Sen åkte vi till Långemåla där vi gick in och träffade på P-O och Gunnar och sen själva ställde oss i shopen som va grejen med den här helgen. Sen kom Nilla och Mia, så jäkla kul att träffa dom igen..


Dom goa Ölandsbrudarna :)

Kvällen va hur jävla roligsom helst. Stod mest i shopen och tjôtade med P-O, jag sålde lite oxå även om P-O inte trodde det ha ha. Jag va så klart framme vid scenen några vändor oxå.. Här kommer några kort:

Vi stannade tills dom hade packat klart. Jag och Mimmi satt och roade oss medan dom andra packade haha. Vi hade skitskoj. Den kvällen bestod av massa skratt :)
Sen tog vi rygg på bussen och jag somnade nog nästan omedelbart i bilen, jag vaknade bara några gånger när d va rökpaus/kisspaus haha
Så kom vi fram till Eksjö som va nästa stopp på turnén. Då la vi oss till rätta i bilen och skulle sova. Det höll på att sluta med hjärtinfarkt för vissa.. Herregud, inte skrämmas sådär ;). Sov väl några timmar sådär och sen gick vi upp. Gunnar är helt galen och kan fixa det mesta ha ha.. Sen gick vi till systemet och efter det va d dags för mat.. Fick trevligt matsällskap och pizzan va god :). Sen slog vi ihjäl några timmar till innan spelningen började med diverse saker. Placerade oss i shopen och där va det knappast en lugn stund. Markus Öhrn kom och snackade en stund oxå, trevlig prick det där. Efter spelningen så va det signering och då fick vi det hett om öronen i shopen, skivor hit och dit så man blir helt snurrig. Precis innan dom kom och skulle signera så hör jag: Icka. Jag tänkte: Vem fan känner mig här?? Borde inte förvånats eftersom jag tydligen inte är så anonym längre haha. Men det va Carros trevliga EMD-kompisar Jossan och Erri som hittat dit så kramades lite med dom. Pratade mer senare när dom kom fram och vi tvingade på Jossan en skiva. Carro blir arg på dig annars. Haha. Efter det va det bara att packa ihop shopen och dra vidare till Kärrasand.

Dit kom vi efter diverse stopp på vägen.. Vinet hade ju intagits haha.. Men vi kom fram till slut haha.. Väl där träffade vi Nilla och Mia igen. Senare gick jag ut och satt i deras bil och fick kanelbulle och cola och då träffade jag även Helén, trevlig brud. Sen kom även Sofia och Tina. Kul att träffa alla igen :).
Stod även denna kväll i shopen även om jag sprang därifrån lite oftare haha.. Jag lämnade P-O och Mimmi där och P-O skulle ha mig att skrika konstiga saker när jag kom tillbaka, jag va lite för nykter för att göra det haha..
Stackars Lillen hade ont i sin handled den här kvällen och bad om värktabletter, han hade inte ont i munnen.. Fan va kul det va ;). Ja en riktigt kul kväll det med.. Här kommer lite bilder:


Finaste Robban :)


Bästa Lillen :)


Gillar den här bilden.. Classe skojade lite med mig här haha..


Gösta.. Ehh förlåt Henke haha

Sen var vi kvar när dom packade ihop den här dagen oxå. Jävlar va jag frös och bara ville hem.. Så när vi väl kom till bilen så hade vi ju ändå en bra bit hem men jag slocknade typ direkt och sov hela vägen hem..

Det va en fantastisk helg!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej!

Alltid lika kul att träffa dig också.

Ha det bäst.

Kram Nilla

2009-09-08 @ 20:46:08
Postat av: Susanne

Du får lägga bort "anonyma" Icka! DU ÄR EN KÄNDIS NU! /Suss

2009-09-08 @ 21:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0