Gladare än på länge

Igår va en välbehövlig dag, jag behövde få skratta av mig och bara umgås med mina underbar vänner. Det va riktigt kul, sådär galet kan bara vi ha ;). Jag känner mig mkt gladare av det och så är jag helt utvilad oxå även om jag är lite trött nu. Men det va en riktigt lugn dag idag, vi hade knappt några barn alls och jag fick sluta lite tidigare. Vilket alltid är skönt. Det är bra att jag har så snälla kollegor :)

Jag fick mig goda skratt när jag kollade FB förut oxå. En gammal kompis hade lagt ut massa kort från tiden då vi umgicks och jises vad jag har ändrats och jösses va kul vi hade då. Det är massa som hänt sen dess och ändå är d bara 4 år sen i somras, d va härliga tider det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0