Mår bättre

Idag är det mkt bättre med mig. Men jag är väldigt seg och litar inte riktigt på min mage så jag tar det väldigt lugnt. Jag hade ruskigt ont i magen igår, men det gick över lagom till jag gick och la mig igår vilket va skönt. Det känns trist att va sjuk nu när det är fint väder, ser iofs inte ut att vara lika skönt idag osm igår men ändå. Dom pratade om snö på radion imorse och jag hoppas verkligen att den håller sig långt bort. Jag vill inte ha nåt jäkla bakslag nu.

Så det händer väl inte så mkt mer idag medan jag hänger här och syr lite på min tavla kanske. Ska ju vara hemma imorrn oxå och då kansek jag orkar göra nåt annat. Iofs får jag ju inte gå ut idag för jag kan fortfarande smitta.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Stackars dig! Jag lider verkligen med dig. Hoppas att du mår mycket bättre idag. SNÖ - Det får vi hoppas inte stämmer,haha. Kram på dig. / Suss

2010-04-16 @ 17:27:18
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0