Snart båt

Just nu sitter jag och tittar på Nyhetsmorgon, Scotts är ju med. Ska ju se dom senare idag, är ju realesefest på Birka Paradise för deras nya skiva. Det ska bli riktigt skoj, jag har inte riktigt varit på humör innan men nu känns det faktiskt bättre. Bussen går runt halv 2 så innan det ska jag ju ha hunnit med lite, men känns som jag kan ta det ganska lugnt. Behöver inte stressa alls.. Jag packade lite igår, har alltid samma ångest haha.

Ska ju åka med dom två bästa, vilket känns bra. Jag kan strunta i andra som jag helst inte vill träffa. Men det är bara att bita ihop, jag har det bästa sällskapet så jag klarar mig ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj, vad roligt! Du kommer att få jätte kul. Kram / Suss

2010-04-21 @ 17:27:34
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0