Tanterna till sjöss

Nu är jag hemma från havet :) Har haft en riktigt bra kryssning som vanligt gick alldeles för fort. Hände massa skoj som vanligt. Kul att höra massa nya låtar med Scotts oxå. Deras skiva är verkligen superbra :) Jag vann förövrigt priset för kryssningen bästa timing, men vad jag gjorde låter jag vara osagt haha. Jag kan säga så mkt att det har med en lime och en förbipasserande att göra haha. Sen ropade jag efter snusklåten oxå haha. Jag är så jäkla diskret, jag vet. Det är mitt mellan namn, eller inte kanske haha. Jag har i alla fall haft en kanon kryssning. Mina brudar (Asta och Agda) har varit bästa resesällskapet :) Sen träffade vi massa annat kul folk oxå. Jag tyckte bäst om Charlotte för hon dregglade 2 gånger när jag visade mig idag haha. Det tar jag som en komplimang haha. Men jag konstaterade att Birka har bättre mat än Cinderella men det är en tråkigare båt. Allt stänger 2, godnatt liksom haha. Jag blev omdöpt oxå, d står ju namn på hyttnycklarna och där fick jag heta Jenny.. Hmmm..

Nu ska jag ta nåt och äta och sen blir det natti..Det kommer bilder från kryssningen imorrn, blev inte så många tagna och dom som tagits har Tess och Mimmi tagit haha.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det låter som en kanon kryss - Jenny!!! Snyggt namn! /Kram Suss

2010-04-23 @ 08:59:06
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0