Trevlig helg

Nu har nästan hela helgen gått oxå. Jag mådde mkt bättre i fredags så då va jag hos Mimmi och Tess.. Där skulle jag va igår oxå men sen skulle dom hjälpa Mimmis kusin med hundarna och då hängde jag med dit. Så där satt vi och sydde hela dagen. Det är helt otroligt men jag är faktiskt nästan klar med tavlan jag syr nu, det gick snabbare än vad jag någonsin hade trott. Men hade en jätte trevlig dag igår :) Idag blri det nog syjunta igen :)
Imorrn är det jobb igen, känns längesen nu haha. Men jobbar bara 2 dagar och sen ska jag va ledig 2 dagar :) Det ska bli så jäkla kul, känner på mig att det kommer bli skit kul :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Skall du göra något roligt på din 2 dagar ledig? / Kram Suss

2010-04-19 @ 00:07:28
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0