Trött

Nu är veckan igång. Jag är lika trött som vanligt men lite kan bero på att jag har sovit kasst två nätter i rad. Jag vaknar hela tiden, vet inte vad det är med mig. Va nån som sa att det är fullmåne på gång så det kan vara det. Jag brukar vara påverkad av det. Så får hoppas det blir bättre för det är riktigt jobbigt att va så här trött. Men annars är det underbart skönt väder ute. Det är bra att jag har ett jobb där vi är ute mycket när det är så här. Just nu är det iofs inte så roligt ute, det började regna lite när jag åkte hem.

Ikväll ska jag inte göra nåt mer. Bara ta det lugnt vid tvn skulle jag tro. Har betalat räkningarna för den här månaden, det känns skönt när man är klar med det. Då är det en hel månad tills man måste göra skiten igen haha.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Håller med dig vännen! Det är skönt när det är klart, och nu äntligen är jag FÄRDIG, HA. / Kram Suss

2010-04-28 @ 00:27:32
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0