Äntligen helg

Så har jag jobbat en hel vecka. Va skönt det är med helg, så här skönt med helg va det längesen det va. Behöver verkligen vila känner jag. Men det har varit en okej vecka. Idag har barnen varit sådär omöjliga igen, eller i alla fall sista klassen. Verkligen precis det man behöver på fredag eftermiddag haha. Men igår va det faktiskt helt okej..

Nästa vecka ska jag jobba tisdag på en annan skola och sen onsdag, torsdag och fredag på samma skola som den här veckan. Så det verkar som det rullar på. Sen är det ju sportlov här och då lär jag väl få va ledig jag med. Men jag vill ju gärna jobba..

Helgen blir nog väldigt lugn skulle jag kunna tänka mig.. Jag orkar inte ta mig för särskilt mkt.. Det blir nog en del OS, om det är nåt kul att se och vettiga tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0