Jobb, snö och fika

Idag har jag haft lektioner själv. 2 styckna, det gick faktiskt riktigt bra. Barnen verkar gilla mig, sånt är alltid kul :) Imorrn ska vi ha en del av barnen vi hade i tisdags, d ser jag sådär fram emot haha. Men det ska nog gå bra tror jag. Nu börjar jag komma in i det. Och imorrn börjar jag 9 oxå.. Ska bli skönt att kunna sova en timme till. Jag är en väldigt trött människa haha.

Varför kommer det mer snö? Räcker det inte med den vi har. Vi kommer få använda roddbåt när allt d här ska bort! Snö är fint att titta på men inte att vara ute i! Särskilt inte i den här stan för dom plogar verkligen som *jävligt fula ord*. Dom kan inte ploga, man kan typ inte ta sig fram. Jag blir så jävla irriterad! Det är underbart att åka buss i det här vädret. Och då har vi inte snökaoset som jag har förstått att dom har på andra ställen, måtte inte det komma hit..

Efter jobbet idag träffade jag Fia :) Lika trevligt som vanligt, det blev en snabbvisist men kul att ha setts i alla fall. Det får bli snart igen tycker jag allt :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv: Det blev nr 1 = )

Hoppas du får en trevlig helg..

/charlotte

2010-02-05 @ 00:46:22
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0