Mer jobb

Så har veckan gått. Jag är verkligen helt slut.. Men jag ska jobba nästa vecka med, det är iofs skönt för då vet jag att jag har nåt att göra och jag trivs bra med barnen och dom verkar trivas med mig så. Det ska nog gå bra en vecka till :)

Igår va jag hemma hos Mimmi och Tess och kollade på hockey. Mycket trevligt som vanligt :) Jag har ju inte haft nån box och alltså inte kunnat kolla hockey själv men idag fick jag tillbaka min box. Helt fantastiskt fort det har gått.. Skickade ju in den i tisdags och idag kom den tillbaka. Så fort har det nog aldrig gått när jag har lämnat in nåt på lagning. Ingen är gladare än jag :)

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Fasiken va sköj att du får jobba mer!

Och kul att du trivs med barnen!och

dom med dej!



Kramen på dej!//Anna

2010-02-05 @ 18:52:35
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Susanne

Nu skall du se att pengarna börjar att " strömma" in haha. Ha det bra i helgen! Något skoj på gång?? / Kram Suss

2010-02-06 @ 09:35:49
Postat av: Icka

Suss: Haha inte riktigt så kanske men lite mer än vad jag har nu haha. Nej helgen blir lugn, lite mys hos en kompis. Jag ska svara på mailet, jag lovar haha. Kram

2010-02-06 @ 12:27:36
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0