Trött och stan

Igår va en trött dag haha. Jag va uppe kl 06.00 för att kolla på Sverige-Finland i OS hockeyn.. Det gick ju bra :) Sen skulle jag sova igen, det gick inte så bra haha. Lite sov jag väl men sen frågade Tess om jag skulle med dom och storhandla så då va det lika bra att gå upp och klä på sig. Så åkte vi och handla, så nu klarar jag mig väl en månad till haha. Annars gjorde jag inte så mkt igår.. Jag läste en del, har börjat med en ny bok :)

Idag har jag varit på stan med Mimmi, Tess anslöt till oss när hon slutat skolan. Köpte lite grejer. Bland annat en sockerströare och hårmousse haha.

Sen är jag glad idag :) Det löste sig, nånstans kände jag på mig att det skulle göra det :) Det ska bli så jäkla kul, jag vet att det kommer bli oslagbart haha. Jag börjar komma på topp igen, det känns så skönt att det börjar vända. Har bokat tågbiljetter till när jag ska åka till mamma och pappa oxå. Det är i slutet på mars, men det är lika bra att vara ute i god tid. Och då hoppas jag verkligen att SJ har fått ordning på sina tåg och att den här jävla snön har smält bort för annars får jag problem. Min systerdotter ska döpas då :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det visade sig vara citronfromage med blått gelatin runt. Ganska gott. Och spännande för man kunde vända upp och ner på den utan att det rörde sig. =)

2010-02-23 @ 17:33:19
URL: http://eemeliiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0