Fräcka fredag

Idag har jag varit och hämtat en tvmöbel som jag bestämde mig för att jag ville ha. Jag fick hjälp av underbara Tess. Utan henne hade det aldrig gått, så tack så hemskt mycket för hjälpen :) Så nu ska jag bara möblera om i mitt vardagsrum, jag har börjat lite smått. Men min ork tog slut mitt i ungefär så det ser ut som haikon taikon där inne nu haha. Men det är ingen som ska komma hit så det ögr inte så mkt. Ska fixa i ordning det imorrn.

Egentligen har jag inte tid att sitta här haha. Men jag försöker få mitt nagelack att torka. Jag ska nämligen ut idag, hur längesen va inte det. Scotts är ju på O'learys här i stan idag så det kan man ju gärna inte missa. Vi ska väl gå om en stund så jag borde nog sätta fart haha. Men för en gångs skull gick d snabbt att bestämma kläder. Fick iofs ta lite hjälp av mina kompisar, men dom va överens så d va ju bra och d va egentligen det jag tyckte va snyggast oxå så det va ju bra haha. Nej nu måste jag sätta fart.. Jag skriver om kvällen imorrn..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha det så skoj ikväll, i goda vännerslag./ Suss

2010-01-29 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0