Sminkvisning

Jag hade en jättetrevlig dag igår. Först när Nicole kom hit så tittade vi på film, I taket lyser stjärnorna. Rekommenderar jag verkligen, det va en väldigt gripande film. Sen gick vi ut på stan en sväng. Åt lite och så. Sen hem och slappa lite. Sen va det dags för sminkvisningen. Det va riktgit kul och hon som sminkade, Cecilia Lidén är riktigt duktig :) Glad att jag fick följa med på det här. Fick en hel del tips, det är väl det att man ska minnas dom oxå haha. Jag tog en del kort, ska lägga in dom i datan bara så ska jag visa dom. Jeanette, Nicoles mamma va ju en av modellerna så det va lite kul. Dom hade 4 olika kategorier. Den första va hur man sminkar sig när man ska vara representativ på jobbet. Det va i den kategorin som Jeanette va modell. Sen va det hur man sminkar sig inför en jubileums fest. Nästa kategori var studentfest och den sista va den häftigaste. Det va hur man sminkar inför modevisningar och lite vildare och så. Det va riktigt häftigt. Inget jag skulle gå ut i kanske men ändå. Det va lite så som vi sminkade oss när vi hade föreställningar när jag gick på gymnasiet. Det va riktigt kul, smink är roligt. Skulle vilja lära mig mer, en sminkkurs hade inte varit fel.
Men det va en ritkgit trevlig kväll. Kul att träffa folk hemifrån oxå :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lät hur kul som helst. du får ge mig lite tips hihi



puss

2010-01-24 @ 19:27:00
URL: http://vitorkide.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0