Tvbänken

Igår va ingen bra dag alls. Vad jag än tog mig för så gick det åt helvete haha. Så någon tvbänk/bokhylla blev det inte ihop skruvad igår. Men väl idag då Mimmi kom över och hjälpte mig, tack så hemskt mkt för det ;) Vi fick ihop det tillslut haha. Ja min box har ju pajat oxå. Jag höll verkligen på att bli galen igår. Stackars Anna som ringde precis när jag va som i mest upplösningstillstånd.. Men hon hjälpte till så jag lugnade ner mig. Det funkade ju en stund sen i alla fall. Men nu är den helt paj.. Det här har i alla fall varit en lite bättre dag haha.

Jag ska jobba tisdag-fredag. Det ska bli riktigt skoj. Mitt första vik uppdrag i vikariepolen. Ska bli spännande. Skolan är ju ganska nytt för mig.. Men det blir nog bra :)

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Nu ble Anna nöjd!

Va kul att du ska jobba

lite!

2010-01-31 @ 20:17:54
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0