Grattis till mig

Idag fyller jag år :) Givetvis vaknar jag med feber efter en hemsk natt.. Det här va inte rooooligt alls.. Fast nu är det lite bättre efter några panodil och lite frukost. Men jag och mamma skulle ju gå ut och äta, det orkar jag inte idag. Mamma åker ju hem idag. Hon följde ju med mig hem i söndags.. Så igår hade vi en dag på stan då vi hitta lite allt möjligt. Tror både jag och mamma blev nöjda :)

Så det händer inte så mkt mer idag än att slappa framför Tvn.. Jag orkar inte nåt annat känner jag. Ska lägga upp lite kort från i lördags sen.. Blev inte så många tagna men några..

Kommentarer
Postat av: Annika

Ett stort GRATTIS!!!! nu börjar du närma dej mej haha

2010-06-15 @ 13:07:01
URL: http://ankanskafferi.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis Icka!

En stor födelsekram ifrån mig till dig! Synd att du är sjuk just idag! / Kram Suss

2010-06-15 @ 18:18:33
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Inte kul att var sjuk när man

fyller år..Hoppas du frisknar

till snart!

Grattis grattis!

2010-06-15 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0