Fått jobb

Idag har jag klippt mig och sen va jag hos min jobbcoach. Vilket hastigt och lustigt visade sig bli mitt sista besök där. För under tiden jag va där så ringde dom från Arboga och berättade att jag fått vikariatet där. Så nu börjar jag jobba där på måndag :) Det ska bli riktigt roligt :) Så nu slipper jag gå till min arbetförmedlare imorrn som jag skulle ha gjort :) Så nu är jag riktigt glad :)

Det verkar bli en bra vecka i alla fall, har varit lite si och så innan. Det är massa tankar som flyger runt i huvudet på mig, men nånstans börjar jag ordna upp dom nu tror jag. På nåt vis löser sig allt :)

Kommentarer
Postat av: Marita

Grattis till jobbet! Kram/Marita

2010-03-24 @ 19:59:57
Postat av: Therese

Vad roligt, GRATTIS :)

2010-03-24 @ 22:04:38
URL: http://therese-tessie.blogspot.com/
Postat av: AnnaE

Grattis Icka! Va kul!

Tänk inte på det där

som hänt i veckan..se

framåt..ler



Kram//Anna

2010-03-24 @ 23:18:12
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0