Helg

Så va det helg igen. Tycker veckorna springer fram. Kan inte fatta att det snart är slut på mars oxå. Nu borde våren snart komma på riktigt tycker jag. Det börjar ju bli lite varmare i alla fall, det är skönt det. Idag ska jag inte göra så mkt alls tror jag. Håller på och städar ur en garderob där jag har haft massa skit ända sen jag flyttade hit. Kände att nu är det dags att städa ur den och få plats med alla kläder på ett vettigt sätt. Får se vad jag orkar ta tag i idag.. Det är ju massa hockey idag oxå. Ska jag givetvis kolla på.. Första matchen gick ju bra, till slut :) Fy fan va nervös jag va det sista, jag gillar inte det här haha. Fan va skönt om dom kunde vinna idag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0