Idrotts tjôt

Idag har jag haft två idrottslektioner. Det gick helt okej faktiskt, de flesta uppskattar bollsport. Särskilt när det innebär att alla inte behöver göra samma sak samtidigt och ihop. Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin hade några problem med det, jo på högstadiet. Då spelade vi pingis i källaren typ varenda idrottslektion haha. Men jag har iofs alltid gillat idrott. Sport har varit en stor del av mitt liv. Ibland kan jag sakna att vara med i ett lag, jag spelade ju fotboll mellan att jag va 6 år till jag va 21. Men det är inget jag har planer på att ta upp igen.. Dels har jag inte tränat aktivt sen jag slutade med fotbollen och sen va det nog inte riktigt min grej heller. Jag tror att om jag inte vuxit upp i den lilla hålan som jag gjorde så hade jag nog ägnat mig åt nån annan sport. Men i lilla Vedum fanns det liksom inte så mkt annat att göra än att spela fotboll. Ja senare drog jag ju dragkamp, men det är jag lite för vek för haha. Även om det är riktigt skoj.

På tal om sport så är det ju första kvartsfinalerna i hockeyns slutspel idag :)

Imorrn ska jag va idrottslärare hela dan. Det ska nog gå bra det med tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0