Jobb och hockey tjôt

Nu har jag landat lite och känner verkligen hur kul det ska bli att få börja jobba på ett ställe som man vet att man ska va ett tag på igen. Igår jobbade jag sista dagen inom poolen på ett tag, skönt det. Men klart jag kommer sakna dom på skolan jag har varit mest man får ju ändå en relation med både elever och personal men jag va så välkommen tillbaka sa dom så haha.

Igår jobbade jag som sagt och sen va jag och strohandlade med Tess, Mimmi och Mimmis mamma så nu är det gjort för den här månaden oxå. Skönt att ha det gjort, mat behöver man ju ha.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag ska titta på hockey på Tv ikväll. Det kan ju faktiskt vara sista kvartsfinalen mellan FHC-LHC. Det hoppas jag faktiskt efter som jag håller på FHC och dom leder med 3-1 i matcher. Jag va så jäkla glad i onsdags, så jävla bra att vinna borta :) Jag hade faktiskt inte trott på det efter hur det såg ut första matchen i Cloetta Center. Men att vinna två på raken där, nja d är väl kanske att hoppas på för mkt men man ska ju aldrig säga aldrig. Det är ju hockey och då kan allt hända ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0