Städning

Så va det äntligen lördag, gud va skönt det är. Först hade jag tänkt att bara ligga i soffan och lata mig tills jag ska bort men sen fick Mimmi mig på andra tankar. Hon städade och då tänkte jag varför ligger jag här när jag vet att jag egentligen har jätte mkt att göra i lägenheten så jag tog mig upp och nu har jag dammat glashyllan, det va nog inte gjort sen jag flyttade hit haha. Underbart att man kan se igenom hyllorna haha. Sen dammsög jag lite och tog ett tag i badrummet och sen även i köket. Spisen är vit igen haha. Nej städning är inte min starka sida, men det har jag aldrig påstått heller haha. Men nu känns det lite fräschare här i alla fall. Det är skönt det..

Nu ska jag äta lite på tacopajen jag gjorde igår. Den är farligt god haha


Kommentarer
Postat av: Annika

Du det kom nog med lite energi i smset haha. jag misstänkte det var den du tankade med. :)

2010-03-13 @ 15:55:46
Postat av: Lisa

Sv: Tack jenicka:)

2010-03-13 @ 18:21:47
URL: http://lizetthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0