Tvättstugemarodören

Idag har jag inte gjort ås mkt vettigt alls. Lite små grejer bara. Skulle ju tvätta men det va nån som snodde min tvättid. Ja jag skällde ut personen i fråga. Men när jag väl fick tag på människan så kunde det lika gärna kvitta, då hade jag inte hunnit tvätta ordentligt ändå. Så nu hoppas jag att jag kan tvätta imorrn. Vet ju aldrig från dag till dag när jag jobba som tim vik. Jag hade lust att skriva en arg lapp när jag stod där nere och väntade, jag kände mig som en riktig tvättstugemarodör haha. Jag blev så jävla arg bara haha. Jag har aldrig längtat efter en egen tvättmaskin som jag gjorde då haha. Men nu får vi hoppas på att jag får tvättat imorrn i alla fall. Vill gärna tvätta innan resan på onsdag känner jag.

Nu ska jag lägga mig och läsa tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0