Blogg på jobbet

Blogg på jobbet igen. Det är det här jag fördriver min rast med. Jag hinner ju inte sitta vid datan hemma längre. Eller rättare sagt jag orkar inte när jag kommer hem. Igår tvättade jag iofs, glad att det är gjort. Tvätta är inte det roligaste jag vet, men jag tvättar mycket hellre än jag städar. Det skjuter jag upp så länge det går, vilket inte är så länge då jag har två katter som just nu hårar mer än någonsin förr känns det som.

Idag är det fint väder, det uppsakttas verkligen. Vi va ute hela förmiddagen :) Något säger mig att vi går ut på eftermiddagen oxå. Om det nu inte blir dåligt väder som dom sa på nyheterna. Kan inte dom ha fel nån gång haha.

Det är önskemål på att få se älgen jag syr just nu, det blir när jag har gjort klart den. Jag ska lägga ut bild på tavlan Tova ska få av mig oxå, men tänkte jag skulle leverera den till henne först.

Nej nu är rasten snart slut.


Kommentarer
Postat av: Vilda

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-13 @ 02:03:27
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0