Helg tjôt

Helg igen :) Det gillas mycket det haha. Igår kväll när jag kom hem från jobbet så gick jag hem till Agda och Asta för syjunta. Dom hade ju fuskat och suttit hela dagen utan mig haha. Så blev jag bjuden på mat, det tackar jag för :) Mycket skratt och lite syende blev det för mig tror jag. Jag va lite för övertrött för mitt eget bästa haha. Så halv elva gav jag upp och gick hem och la mig. Sov så skönt så haha.

Idag blir det väl inte riktigt som jag hade tänkt mig men det blir nog bra ändå hoppas jag. Just nu sitter jag och löser melodikrysset, mitt lördagsnöje haha. Men jag kan inte mkt alls idag känner jag. Får ta hjälp av mamma sen, så jag brukar lösa det haha. Sen ska jag ta mig en tripp till onoff, min älskade MP3 har ju gett upp. Måste se om den går att rädda eller om det är kört. Skulle gjort det för ett tag sen för den gick ju sönder innan kryssningen. Men det har inte blivit av, som så mkt annat i mitt liv. Jag är expert på att skjuta upp saker och ting, jag vet haha. Men nu ska det bli av, sen får jag se vad jag hittar på. Sy lite kanske haha.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Varför inte göra tvärt om? Handla julklapparna NU, så har du inte skjutit upp saken. Utan från gott dina rutiner, HAHA. / KRAM SUSS

2010-05-08 @ 15:02:29
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Icka

Suss: Haha jag ska tänka på den saken.. Fast maj är väl liiiite tidigt kanske ;)

2010-05-08 @ 15:41:27
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0