Rast, fotboll och oväderliga vänner

Nu sitter jag på jobbet. Har rast, idag blir det lika långt osm vanligt men det går bra för det är ju fint väder och då är vi ute. Har haft storstädning i förråd och så idag, det va behövligt haha. Tur man har nån som tar tag i sånt, det va inte jag kan jag lova haha. När jag kommer hem blir det bara lugnt som vanligt.. Ska väl sy på min häst.. nä älg menar jag ju haha.

Få saker gör mig så nervös som fotboll, jises va nervös jag va igår när jag satt och kollade på Elfsborg-Malmö. Måste dom göra det så förbannat spännande varje gång?? Sätt chanserna med en gång tack. Jag kommer få hjärtproblem den här säsongen känner jag.

Idag är det fyra år sen jag träffade mina kumpaner Asta och Agda för första gången. Jag måste erkänna att det känns som jag känt dom hela livet. Dom är övärderliga för mig <3

Kommentarer
Postat av: Agda

Är det bara 4 år sen det känns som vi kännt varandra i 10 tals år ju...kram

2010-05-06 @ 14:13:58
URL: http://thessytess.blogspot.com
Postat av: Annika

Haha den där stackars älgen kommer bli sur över att bli kallad häst haha... Kram!!!

2010-05-06 @ 19:05:20
Postat av: Susanne

Har du gått med i någon lokal syförening eller???? HAHA.När man blir äldre är det bra med handarbete. / Bamse Kram Suss

2010-05-06 @ 19:21:28
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Icka

Agda: Ja det gör ju det <3



Annika: Haha ja risken är väl att den kommer att göra det haha



Suss: Haha bara Asta, Agda och Agata som har sina syjuntor ibland annars sitter jag hemma haha. Vaddå äldre?? Jag är ung haha

2010-05-06 @ 20:36:13
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0