Redan maj

Så va det redan onsdag. 5 maj redan, vart tar tiden vägen? Det är inte klokt. Jag fattar inte, nyss va det vinter, snö och kallt. Nu är det snart sommar, jag klagar inte för jag har gärna sommar. Det är underbart att slippa ta på barnen på jobbet massa kläder, det sparar massa tid och massa gapande ungar överallt haha. Alla blir gladare :) Skönt när man kan vara ute i solen. Idag gick jag hem tidigare för jag skulle på anställningsintervju för ett sommarjobb som personlig assistent. Vet inte om det gick jätte bra, men det gick nog okej i alla fall. Tyvärr är jag rätt trött, jag sover fortfarande rätt dåligt. Får hoppas det blir bättre i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0