Tandvärk

Jag brukar aldrig ha tandvärk. Men idag plågas jag av min visdomstand som tydligen inte vill komma upp. Den bråkar lite då och då. Tur jag kan va hemma idag och ta det lugnt.. Skulle besökt Asta och Agda men jag bespar dom det idag haha. Jag är inte så bra sällskap när jag har ont, och jag vill inte bli osams med nån för den här jävla tandens skull haha. Att man blir så jävla påverkad när man just har ont i munnen. Jag ska inte klaga för jag vet att jag är väldigt förskonad från tandvärk finns dom som går igenom ett helvete (lider med dig Suss, det vet du).

Annars händer det inte så mkt alls. Idag ska jag se hela ESC tänkte jag haha. Nu måste jag ju faktiskt inte upp imorrn, så skönt haha.

Sen är det en dag kvar på jobbet.. Usch, vill inte alls. Försöker tala om för mig själv att det kommer lösa sig och att det här kommer bli en bra sommar :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kära du! Jag lider med dig oxå. Javisst är det konstigt att man blir så jävla "folkilsken" av att ha ont i munnen,haha. Här är det fortfarande plågor i en jämn ström he,he. Bamse kram på dig./ Suss

2010-05-29 @ 19:15:26
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0