Trevlig lördag

Så va det söndag igen. Lördagen började jag med att tvätta så nu är det gjort för den här veckan, skönt när man är klar med det. Medan jag tvättade satt jag lite på balkongen, det va ju helt underbart väder igår med :) Sen när tvätten var klar tog jag mig en promenad innan det va dags att kolla på hockey. Det gick ju helt åt helvete, skit! Sen slappade jag lite i soffan innan jag gick till Asta och Agda. Där va jag hela kvällen.. Alltid lika trevligt, vi satt på deras balkong, så underbart. Balkong måste va den bästa uppfinnig som finns. Fattar inte hur jag klarat mig utan innan haha. Jag sydde klart min älg, eller ja alla korsstygn är klara nu ska jag bara fixa efterstygnen oxå så ska jag rama in den och hänga upp den på väggen. Det va en riktigt trevlig kväll :)

Idag blir det nog väldigt lugn, kanske går ut på en promenad om vädret tillåter just nu ser det lite sådär ut tycker jag allt. Men det skulle ju bli lite sämre nu.. Jag har inget emot regn, bara det regnar på natten haha. Då stör det mig inte haha.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Bild bevis hoppas vi på lite senare när allt är färdigt./ Kram Suss

2010-05-23 @ 22:52:46
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Elise

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 08:55:45
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0