Underbart väder

Idag har det verkligen varit underbart väder. Vi har varit ute hela dagen så min hud är ännu mer röd än vad den va efter i måndags. Jag hoppas fortfarande på att den någongång ska bli brun haha. Jag hoppas säkert förgäves som vanligt. Sen har jag ju Sveriges vitaste ben som jag visade dom stackars barnen idag. Vi får hoppas ingen får bestående men haha. Jag hoppas värmen är här för att stanna. Det är helt underbart som det är just nu. Det gör alla mkt gladare och det är så skönt att kunna vara ute hela dagarna. Det är verkligen en av födelarna med att jobba på förskola. Jag gjorde en insikt idag, nästa vecka är min sista på jobbet. Tiden har verkligen gått jättesnabbt. Jag trivs verkligen bra där och har ingen större lust att sluta, men sånt är livet. Får se vad jag ska hitta på sen.. Det blir nog nåt kul hoppas jag;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj, redan! Det finns ingen förlängning i sikte då....? /Kram Suss

2010-05-21 @ 14:03:12
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Icka

Suss: Nej inte som det ser ut just nu i alla fall. Det är ett grav. vik och hon kommer tillbaka. Kram

2010-05-21 @ 19:47:40
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0