Ingen ork

Allt kändes bättre idag när jag va bland folk jag tycker om. Jag körde min storebror och hans familj till Vara för Kasper skulle till vårdcentralen sen åkte vi hem till dom och så kom jag hem för en stund sen. Det va verkligen jättemysigt att umgås med fasters älsklingar. Dom är ljuset i mitt liv. Men nu när jag är ensam igen så mår jag verkligen inte bra... Jag vet inte vad det är men bra mår jag inte. Kan va att jag är trött, har tusen saker i mitt huvud, orkar verkligen ingenting. Vet att jag borde ta tag i skolarbetet, men jag vill inte. Orkar inte än riktigt, det kommer bli panik som vanligt. Men jag får ta det den här gången. För jag orkar verkligen inte nu. Med en infektion i kroppen blir man ännu värre än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0