Julafton

Då va d julafton! Får väl hinna med ett litet inlägg här med. Har haft första julklappsutdelningen. Fick lite smått och gott. Mammas årliga tomte, Magnus nya julskiva *superbra*, Ett örngott med mina älskade brorsbarn på och boken fotbolls-vm genom tiderna.
Min storebrors familj är här som vanligt på julaftonsmorgonen. Dom ska väl åka till hans frus mamma om några timmar, sen kommer dom tillbaka och då är resten av mammas släkt här oxå.

Jag är förövrigt rätt trött. Somnade inte förrns 2 i natt. Skyller det lite på Mimmi. Vi blev sittande på MSN och snacka massa minnen från året. Vi kom fram till att vi varrt med om massa sjuka saker. Stålmän, sallad på pomfritt, inrammlande i sångare, brorsan som kramade samma sångare, han med disco king singeln i Lindesnäs m.m. Ja herregud! Det kanske blir en bok nån gång. Icka, Mimmi & Tessans Barbados memoarer!

Kommentarer
Postat av: mimmi

ja men det är ju sant...en hel del har vi hunnit med....o en massa till lär det bli =)

2006-12-25 @ 00:29:23
Postat av: Jenny

Haha, jag blir den första som vill ha den signerad då :P Hehe!

2006-12-25 @ 23:51:23
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0