Kinderägg?

Ja det är jag tydligen ett ha ha. Ja alltså brun på utsidan och blond på insidan, fick höra det av en kompis nyss. Det va roligt faktiskt! Man skulle kunna tro att det va Tessan som sa det men det va det faktiskt inte. Annars har ju hon vart bra på att tjôta om min hårfärg hela året. Men jag bjuder på den. Men som jag sa till henne sist vi sågs så är det hon som lockar fram den blonda sidan hos mig. Jag vet inte vad det är, men det är sant. Jag gör och säger dom mest korkade saker när hon är med. Antagligen för att jag vet att hon gillar mig ändå och ställer upp för mig eller nåt. Så är det i alla fall. Men nu är jag ju inte blond på utsidan längre!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha!! Den va klockren :) Så bra! Hehe!

2006-12-25 @ 23:53:45
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0