Motivationen tillbaka

Min motivation har verkligen kommit tillbaka. Tror det beror en del på att brorsan kommit hem. Det har gjort att jag börjat må jätte mycket bättre. Det kommer bli bra. Direkt efter firandet av julen ska jag ta tag i skolarbetet, ska försöka bli hyfsatt klar innan nyår. Det kan bli svårt, men jobbar jag bara effektivt så ska det gå. Det är nog inte så svårt när man väl satt igång. Det gäller bara att börja, så är det alltid. Har man bara kommit igång brukar d ofta gå av sig självt sen. Det är nog så den här gången med.
Sen blir det att börja omtenta plugga igen. Får väl sätta igång med det efter nyår. Fick ju reda på att jag bara missat på ena frågan så det är bara att läsa på lite mer nu så ska jag klara det. Det var ju inte svårt egentligen, men jag vet vad jag gjorde för fel så. Det är bara att bryta ihop och komma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0