Natt & dag

Jag kom ju aldrig för mig att gå och lägga mig igår så det blev jättesent. Klockan 3 insåg både jag och Mimmi att det kanske var dags att slita sig från MSN eftersom det skulle bli en dag imorgon med. Vi hade ängnat hela kvällen åt att tjôta skit somk vanligt! Tack för nattsällskapet, det är alltid lika trevligt :)

Så blev det morgon. Sov till 11, sen var jag konstigt nog jättepigg. Så då gjorde jag mig i ordning och sen kom farmor & Karoline. Så va dom här tills vi åkte in till Vara och kollade på Alliansens cup vid 17. Det gick skit för Vedum. Hoppas det går bättre för damerna, dom spelar på lördag. Kanske hinner in en liten sväng och titta. Jag har ju nte tränat på evigheter nu, får ta tag i det efter nyår. Måste helt enkelt ta tag i det. Har blivit för mkt godis nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0