Om min jul

Tog den här ur Jennys blogg såklart! Brukar låna hennes listor! Eftersom det är aktuellt med jul nu så:


· Vem firar du jul med?
Med min familj och släkt. I år vet jag ju tyvärr inte hur det blir än.
· Vad önskar du dig i julklapp?
Det känns som julklappar inte betyder så mycket i år. Jag vill ha hem min bror till jul! Men annars skulle det sitta fint med ett minneskort till mobilen eller en ny digitalkamera.
· Tror du på tomten?
Nej, d va nog många år sen det *skratt*
· Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj?
Som den brukar se ut så kommer min storebror och hans familj hit och äter frukost. Sen delar vi ut julklappar med dom. Sen äter vi lunch själva och sen efter Kalle Anka brukar mammas släkt komma hit och så äter vi med dom och sen långt senare på kvällen delas julklapparna ut.
Men i år vet jag inte alls än hur det blir. Tror det blir en julafton på Lidköpings sjukhus.
· Brukar du julbaka? Om ja, vad?
Nja... Mamma brukar göra ha ha... D är inte min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0