Öroninflammation

Ja det har jag åkt på en så här precis innan jul. Jipiee, eller inte. Det värsta med den här öroninflammtionen är att det har slagit lock för vänster öra så jag har otroligt svårt att höra. Det är väldigt jobbigt som ni säkert förstår. Jag har iofs haft det i över en vecka nu så jag har väl vant mig lite men kul är det inte för det. Men jag var på vårdcentralen igår och fick pencillin i alla fall så nu hoppas jag att det hjälper snabbt. Jag vill gärna höra ordentligt på julafton känner jag...
Men det är väl ett värdsligt problem, min bror skulle vara glad om han bara hade öroninflammtion som pappa säger. Jo visst, men det är lika jobbigt för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0