Pengar igen

Ja för ett tag i alla fall. Vet ju hur länge det brukar hålla lixom ha ha. Men nu har jag fått csn, som inte var så mkt den här gången eftersom det är jul. Och så fick jag min lön för november, det behövdes verkligen. Så nu har jag betalat mobilräkningen, kryssningen och kåravgiften. Lite utgifter ur vägen i alla fall. Har några kvar men det löser sig. Ska försöka hålla igen på allt onödigt nu så jag kan göra det jag vill göra i vår. Det är svårt att få ihop sin ekonomi när man bara får 11 980 kronor på ett halvår, d är ju mindre än vad normalt jobbande människor får på en månad lixom. Ja, jag vet att jag inte tar några lån. Jag ska försöka att undvika det in i det längsta. Jag vill inte ha det hängande över mig när jag är klar om 1 ½ år. Därför ska jag kämpa på med det lilla jag får och jobba extra så ofta det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0