Slö dag

Idag skulle jag ta tag i allt. Åka med mamma till Vara och sen börja med skolarbetet. Men det blev inget av det. Jag sov till klockan var ett i alla fall, så nu borde jag vara utsövd. Imorrn ska jag ta tag i skolarbetet för det måste ju faktiskt göras. Börjar känna mig motiverad för det och om jag väl kommer igång borde det inte ta lång tid alls att göra. Det svåra är ju att få in litteraturen men det borde gå det med.

Nu på kvällen har jag varit med i borås och hämtat Maria, Jespers tjej. Hon ska va här nån vecka eller så. Hon hade sagt till sin mamma att hon skulle komma hem 5:te. bra hade hennes mamma sagt då, då la Maria till: April.
Hon är trevlig så d blir la bra. Jag åker ju bort på lördag :) Åh så skoj!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0