Världens dyraste hobby

Ja, jag funderar på om jag inte har det alltså. För alla som inte vet det så är mitt stora intresse i livet att kolla på bandet Barbados. Det är det bästa jag vet och jag gör det så ofta dom är någorlunda i närheten och jag har pengar till det. I år har det blivit värre än vanligt. Jag skyller det på att jag har träffat dom bästa brudarna som finns att kolla på Barbados ihop med. Det är ju alltid lättare att åka iväg om man har nån som vill följa med och det har jag fått detta året, flera stycken faktiskt. Och jag skulle absolut inte vilja vara utan dom, verkligen inte. Man åker givetvis i första hand för att man gillar musiken, sen att grabbarna är dom som dom är och sen har kompisarna en väldigt stor betydelse. Det enda som är nackdelen är att det kostar en jäkla massa pengar och eftersom jag är en fattig student så har jag inte så mycket av den varan. Men jag fick ihop det förra året, och det ska gå det här året med. För på nåt vis är det som en jäkla drog, jag får aldrig nog. Och så kul som jag har när jag får göra det här har jag aldrig haft. Och som jag trivs med livet nu. Folk får tycka vad dom vill om min hobby, för jag bryr mig inte det minsta. Huvudsaken är att jag mår bra av det och det gör jag verkligen. Jag vet att folk tycker att jag är knäpp, men det är jag gärna så länge som jag mår bra :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe, jag känner igen mig så mycket i det du skriver! Jag är impad på dig som inte tar några lån... I vår plugagr jag ju bara för att få ta lån *skratt* Tokigt ;) Snart är det kryssning ju!! Aaaaahhh! :D PUSS!!!

2006-12-25 @ 23:46:47
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0